CRM

CRM. Що таке CRM. Визначення CRM

CRM - це одна їх сучасних бізнес-стратегій, розшифровується як Customer Relationship Management, у перекладі керування взаєминами із клієнтами. CRM націлена на ріст і збільшення прибутковості бізнесу шляхом підвищення лояльності клієнта до компанії. CRM здійснюється постійно, від першого дзвінка клієнта до завершення постпродажного обслуговування, а іноді й ще довше. CRM, по суті, націлений на вдосконалювання продажів як додаткова конкурентна перевага фірми. Простими словами CRM - це така программа, в якій зберігається вся інформація про клієнтів, як день народження, імена членів родини, домашніх тварин, все що, може знадобитись, щоб кліент почував, що про нього турбуються та пам'ятають.

Тема: 

Додати коментар