Мерчандайзинг

Мерчандайзинг. Що таке Мерчандайзинг. Визначення Мерчандайзинг

Мерчандайзинг (або мерчендайзинг – поки в українській мові існує два варіанти вимовляння і написання) можна по праву вважати окремим інструментом системи маркетингових комунікацій. Визначити мерчандайзинг можна як організацію і керування торговельним процесом у торговельній точці. У поняття мерчандайзнга входить безліч факторів: це й ефективне планування торговельного залу, вибір і розміщення торговельного встаткування, викладення товарів, керування увагою і поведінкою покупців у торговельному залі і т.д. Мерчандайзинг – досить молода наука, але вже можна знайти гарну літературу й грамотно займатися мерчандайзингом у своєму магазині

Тема: 

Додати коментар