Мережний маркетинг

Мережний маркетинг. Що таке Мережний маркетинг. Визначення Мережний маркетинг

Мережний маркетинг – це метод просування товару шляхом прямого продажу. Друга назва мережного маркетингу – багаторівневий. Товар надходить від виробника прямо до консультанта (продавцеві), який сам знаходить клієнтів і здійснює продаж. Якщо консультант зможе залучити до цієї роботи певна кількість нових продавців, він робить кар'єру, підвищуючи свій статус в мережі. Для консультантів компанія-виробник улаштовує всілякі програми підтримки, навчання, спеціальні умови й бонуси. Як будь-який маркетинговий хід, мережний маркетинг не є ідеальним, і має як гідності, так і недоліки. У Росії методом мережного маркетингу в основному продається косметика

Тема: 

Додати коментар