PR

PR. Що таке PR. Визначення PR

PR - це, у першу чергу, інформаційний супровід поточної діяльності компанії/підприємства за допомогою текстів первинної, вторинної й суміжної областей PR, тільки після цього PR - це комплекс заходів, часто називаний event marketing. PR не відноситься до маркетингу, їх поєднує лише процес керування: людьми або інформацією. Кінцева мета PR - дійсно, формування позитивного іміджу, але як етап у процесі нецінової конкуренції для одержання економічного прибутку.

PR, або Public Relations переводиться з англійського як «зв'язки із громадськістю». PR є частиною системи маркетингових комунікацій фірми. Ціль будь-якого Pr-Заходу – створення сприятливого іміджу фірми-комунікатора в очах споживачів. Існує безліч засобів PR, основними є пабліситі й організація заходів собитийного характеру

PR, або Page Rank один із алгоритмів ранжування пошукової машини Google. PR - це числова величина від 0 до 10, що характеризує «важливість» веб-сторінки. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає «важливіше». Крім того, «вага» сторінки А визначається вагою посилання, переданої сторінкою B. Таким чином, PageRank - це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. Простими словами, чим більше PR тим вище буде сторінка у пошуку Google.

Тема: 

Додати коментар